Jesteś tutaj: Start
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich:
Europa inwestująca w obszary wiejskie”.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Dorzecze Mleczki” współfinansowana jest ze środków
Unii Europejskiej w ramach poddziałania
„Wsparcie na rzecz kosztów bieżących i aktywizacji”
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Dorzecze Mleczki” informuje, że w dniu 05.10.2018 r. w sali narad Urzędu Gminy Przeworsk w godzinach od 14:00 do 15:00 zostanie przeprowadzone szkolenie na temat: „Przygotowanie wniosku o przyznanie pomocy w zakresie podejmowania działalności gospodarczej”. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych mieszkańców z obszaru LGD „Dorzecze Mleczki” do udziału w w/w szkoleniu.
Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy do wypełnienia anonimowej ankiety. Badanie ma na celu uzyskanie informacji zwrotnej od mieszkańców obszaru LSR nt. użytych środków przekazu pomiędzy Stowarzyszeniem a społecznością lokalną, w tym grupami docelowymi. Uzyskane informacje pomogą w doskonaleniu działań komunikacyjnych Stowarzyszenia LGD „Dorzecze Mleczki”.
Ankieta jest dostępna na stronie startowej, po prawej stronie oraz pod następującym linkiem:
LINK do ankiety:
https://www.interankiety.pl/i/mNJzM8kN
Zarząd Stowarzyszenia LGD „Dorzecze Mleczki” informuje, że zostały zamieszczone w zakładce „Stowarzyszenie”, podzakładce „Inicjatywy lokalne”, ogłoszenia naboru wniosków konkursowych dla inicjatyw lokalnych na rok 2018 finansowanych ze środków własnych.
W dniu 22.06.2018 r. o godzinie 07:00 w siedzibie biura Stowarzyszenia LGD „Dorzecze Mleczki” przy ulicy Kilińskiego 25 w Przeworsku, w ramach realizacji planu komunikacji, odbyło się spotkanie tematyczne poświęcone bieżącej realizacji Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Dorzecze Mleczki” na lata 2014-2020. Spotkanie adresowane było do społeczności lokalnej z obszaru Gminy Przeworsk z uwzględnieniem wszystkich sektorów. W spotkaniu uczestniczyło 14 osób.