Deklaracja dostępności

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej Lokalna Grupa Działania Dorzecze Mleczki

  • Data publikacji strony internetowej: 1 lipca 2024 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 1 lipca 2024 r.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Treści nieobjęte przepisami
  • Strona  zawiera dokumenty PDF, które są skanami dokumentów. W miarę możliwości będziemy dokładać wszelkich starań, aby pliki PDF ograniczyć do minimum i osadzać teksty bezpośrednio w serwisie. Niektóre informacje, takie jak np. wyniki z posiedzeń Rady LGD, które LGD zobowiązana jest publikować w formie skanów dokumentów nadal będą publikowane w takiej formie;
  • Film „Turystyczne trasy rowerowe” nie ma napisów dla osób niesłyszących i Głuchych. Dołożymy starań, by nowe filmy na naszej stronie miały takie napisy.

Przygotowanie deklaracji dostępności 

  • Data sporządzenia deklaracji: 8 lipca 2024 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 31 marca 2025 r.

Deklarację sporządzono na podstawie oświadczenia wykonawcy strony internetowej o zgodności z wymaganiami standardu dostępności.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Elżbiety Kamody — mejlowo ekamoda@dorzeczemleczki.pl lub telefonicznie 795 536 083.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do Zarządu LGD „Dorzecze Mleczki”:

  • Agnieszka Bukowa-Jedynak — Prezes Zarządu Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Dorzecze Mleczki”,
  • adres: ul. Marszałka Piłsudskiego 8, 37-200 Przeworsk,
  • mejl: biuro@dorzeczemleczki.pl

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Adres siedziby Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Dorzecze Mleczki”: ul. Marszałka Piłsudskiego 8, Przeworsk

Siedziba LGD mieści się w budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Przeworsku, do którego prowadzą 3 wejścia: od ul. Jagiellońskiej, ul. Kazimierzowskiej i ul. Piłsudskiego.

  • Przy ul. Kazimierzowskiej i ul. Piłsudskiego znajdują się odpłatne miejsca parkingowe;
  • Miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się przy ul. Piłsudskiego;
  • Wejścia do Biura Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Dorzecze Mleczki” znajdują się od ulic Jagiellońskiej i Kazimierzowskiej;
  • Wejście od ulicy Kazimierzowskiej – drzwi z poziomu gruntu, następnie dwa stopnie do holu, dalej po prawej stronie klatką schodową na piętro, biuro mieści się po prawej stronie holu. W tej części budynku nie ma windy;
  • Dla osób na wózkach wejście do biura przewidziane jest od ul. Jagiellońskiej;
  • Wejście od ulicy Jagiellońskiej – drzwi z poziomu gruntu, następnie kilka stopni z pochylnią, dalej:
    • 1) schodami na piętro, do korytarza – drzwi na wprost, lub
    • 2) holem na parterze do windy, z windy do korytarza – drzwi po prawej stronie
    • dalej korytarzem (2 stopnie z najazdem dla wózków) do holu na piętrze, po lewej stronie znajdują się drzwi do biura;
  • Na drzwiach do lokalu umieszczona jest tablica informacyjna oraz tabliczka informacyjna wykona z zastosowaniem pisma Braille’a;
  • Biuro LGD składa się z  następujących pomieszczeń: korytarza, 2 pomieszczeń biurowych po prawej stronie oraz na wprost zaplecza dla pracowników biura;
  • Pierwsze pomieszczenie – biuro projektu z FEP (wyposażone w biurko z fotelem, krzesła dla interesantów, szafy aktowe, sprzęt biurowy, telefon);
  • Drugie pomieszczenie – biuro projektu PS WPR (wyposażone w biurko z fotelem, stół konferencyjny z krzesłami, szafę, komodę, sprzęt biurowy, telefon, tablicę);
  • Do budynku i naszych pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem;
  • Pomieszczenia biurowe są oświetlone, posiadają okna oraz dodatkowe sztuczne oświetlanie;
  • Biuro jest wyposażone w pętlę indukcyjną, nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Każda osoba ze szczególnymi potrzebami w rozumieniu dostępności cyfrowej, architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej ma zapewnione wsparcie pracownika biura LGD. W celu zapewnienia prawidłowej obsługi interesantów ze szczególnymi potrzebami, pracownik biura na wniosek przedłożony w formie telefonicznej, pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, przygotuje odpowiednią formę dostępu alternatywnego.